
یا امام رضا دلتنگتمامام رضا جونمگریه بهانه ای است که عاشق ترم کنیشاید مرا کبوتر جلد حرم کنیآقای من! کلاغ به دردت نمی خورد!؟از راه دورآمده ام باورم کنیزشتم قبول بچه آهو که نیستمباید نگاه معجزه بر جوهرم کنی...
ادامه مطلب
تو ای صفای ضمیرم! چرا نمی آیی؟چرا بهانه نگیرم؟ چرا نمی آیی؟اگر حجاب ظهورت وجود تار من استخدا کند که بمیرم! چرا نمی آیی؟تو امر کن سر خود را بدست می گیرمببین چقدر دلیرم چرا نمی آیی؟میان خلقت من با گل تو رابطه ای استمن از تراب غدیرم، چرا نمی آیی؟هوای دیدن سرداب غیبتت دارمبه این رواق اسیرم، چرا نمی آیی؟xa0xa0xa0...
ادامه مطلب